این گزارش راز کیهان را بررسی کنید کائنات

Wiki Article

شما باید بدایند که فرمانده هنوز شما هستید، شما رانندگی می‌کنید ولی موتور ماشین را شما به راه نمی‌اندازید.

اگر مکاشفه نکنید، شاید متوجه نشوید که در این دنیا تنها نیستید و نباید همه کار ها را به تنهایی انجام دهید. من پس از مکاشفه کردن توانستم به وجود این قدرت الهی پی ببرم و بفهمم که در زندگی‌ام تنها نیستم. شما نیز برای اینکه بتوانید چنین حسی را تجربه کنید، کافی است شروع کنید به مکاشفه کردن. شما همچنین می‌توانید برای رسیدن به چنین احساسی، کار دیگری را نیز انجام دهید؛ نیم ساعت یکی از انگشتانتان را به سمت جلو و عقب حرکت دهید.

۴️⃣ آیا می دانستید که به هر آن چیزی که در زندگی فکر می کنید و ارتعاش میفرستید، همان چیز، چندین برابر در کائنات به شما فکر می‌کند؟

حالا که دریافتیم کائنات چه کسانی هستند، باید بدانیم که این قوانین چگونه ما را در رسیدن به اهدافمان یاری می کنند؟ قانون جذب کائنات به قانونی گفته می شود که به ما کمک می کند تا به وسیله آن بتوانیم به خواسته های خود دست یابیم.

اگر خواسته خود را در ذهن خود بتوانید تصور کنید، آن را جذب خود خواهید کرد.

برای رسیدن به موفقیت هم باید به مسائل معنوی توجه کنیم و هم سعی و تلاش کنیم. ما نباید بیش از حد مثبت نگر باشیم و فقط امیدوار باشیم تا سايت منبع اتفاقات خوب برای ما رخ دهد و از وقایع و حوادث اجتناب کنیم؛ ما باید نسبت به احساسات بد و منفی خودمان نیز، توجه کنیم و در عین حال مثبت نگر و دور اندیش هم باشیم.

در ادامه مطلب به نمونه هایی از قانون جذب در زندگی افراد اشاره می کنیم.

برای استفاده از رمز و راز کائنات باید نحوه استفاده از قدرت ذهن را کامل یاد بگیرید. باید به صورت کامل یاد بگیرید که ورودی ذهنتان را کنترل کنید.

این دسته که بر گردن او می‌بینی دستی‌ست که برگردن یاری بوده‌ست

پول، قدرت، سکس و لذت قرار است جای خالی را پر کنند، اما هرگز این کار را نمی کنند.

بسیاری از افراد هستند که در ابتدای رابطه خود با جنس مخالف بسیار موفق هستند. همه چیز عالی پیش می رود. اما به محض ایجاد حس وابستگی و دلبستگی، فاصله ایجاد می شود.

فلورانس اسکاول شین کسی که از نفوذ کلام با خبر است به هنگام گفتگو بسیار دقت میکند.

زنده

طبق قانون ارتعاش و قوانین حاکم بر انرژی هر چیزی در این جهان، پدیده هم ارتعاش با خود را جذب می کند. پس اگر فرکانس ذهنی شما هم ارتعاش با فقر و بدبختی یا ثروت و خوشبختی باشد، اتفاقات و پدیده هایی از همان جنس را در کائنات پیدا می کند و به سوی شما و زندگیتان جذب می کند.

Report this wiki page