5 عنصر ضروری برای طراحی سایت فروشگاهی - سفارش طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

اما در مقابل خیلی از کسب و کارهای سنتی دچار بحران بزرگ شدند و خیلی از آنها هم برشکست شدند و همچنان نیز هستند افرادی که کسب و کار خود به صورت آنلاین ارائه نمیدهند و اینکار میتوانید باعث ایجاد یک بحران بزرگ در کسب و کارشان شود.

یکی از مزایای عالی راه اندازی فروشگاه اینترنتی این است که به هیچ مکانی برای انبار یا دپو کردن کالاها نخواهید داشت و هزینه ای برای اجاره انبار پرداخت نخواهید کرد.

ما برای موفقیت شما تمامی امکانات و خدمات طراحی وب سایت را یک‌جا جمع کرده‌ایم. از طراحی هویت شما در کارخانه خلاق وبسیما تا امکانات متنوع برندینگ و فروش آنلاین محصولات به همراه حضور قدرتمند در نتایج جستجو. تنها یک اراده تا پرواز باقی مانده است.

سوالات متداول نمونه سایت های فروشگاهی با وردپرس کدامند؟ برای دیدن نمونه سایت های وردپرسی با قالب های فروشگاهی می توانید مقاله را بخوانید و در آن بهترین نمونه سایت ها را ببینید.

با توجه به اینکه آژانس خلاقیت وبسیما عضو رسمی نظام صنفی رایانه‌ای کشور است، تمامی تعرفه ها بر اساس تعرفه استاندارد اعلام شده توسط این مرکز محاسبه و به مشتری اعلام می‌گردد.

بله سورس وبسایت به صورت کامل و قابل ادیت را در اختیار مشتری قرار می‌دهیم تا در آینده بتواند بدون نیاز به وبسیما وبسایت خود را توسعه دهد.

قالب بی تم کاملا سئو فرندلی و کاملا فارسی و راست چین است و دارای فونت های فارسی با لایسنس است.

شما میتونید هر قابلیت که حس میکنید نیاز دارید رو انتخاب کنید و بعد از مشاوره امکاناتی رو کم یا جایگزین کنید.

در تیم ویستا هر دو سئوی داخلی و خارجی مدنظر هستند. این مساله قطعا بر فروش شما اثرگذار خواهد بود.

سلام. نیاز دارم یک فروشگاه اینترنتی داشته باشم. هزینه طراحی این سایت چقدر میشه؟ چند روز طول میکشه تا طراحی سایت تموم شه؟ چه امکاناتی در سایت قرار داده میشه؟ پشتیبانی به چه صورته؟

۴. متون، تصاویر، گالری ها و ... را به سایت خودتان اضافه کنید.

این قالب فروشگاهی پر طرفدار که بسیار هم پرفروش است با امکانات جذاب و حرفه ای خود و داشتن دموهای مختلف و سازگاری با افزونه ها و صفحه ساز ها به فروشگاه های اینترنتی جذابیت می بخشد.

●    قابلیت جستجو و فیلتر گذاری روی محصولات برای یافتن سریع محصول

دقت در جزئیات جز خصوصیات منه. ویستا با دقت زیادی برای من سایتمو طراحی کردن.
طراحی سایت فروشگاهی از هر جنبه ای که بررسی شود، یک سرمایه گذاری فوق العاده به نظر میرسد.

پروژه های طراحی سایت با وردپرس امروزه طرفداران بسیاری دارد. وردپرس به عنوان محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا طرفداران بسیاری در فضای وب و اینترنت دارد. امروزه متاثر از فراگیر شدن بستر اینترنت در همه ابعاد زندگی انسان ها، کسب و کارها نیز از روش سنتی به سمت کسب و کارهای آنلاین سوق پیدا نموده اند. در این میان، طراحی سایت وردپرس، یک راهکار مناسب و بهینه برای برخورداری از یک کسب و کار آنلاین به شمار می رود. به طور کلی، وردپرس، از جمله سیستم های مدیریت محتوای بسیار پر کاربرد و در عین حال محبوب و پرطرفدار تلقی می گردد.

- وبسایت فروشگاهی جهت فروش محصولات فیزیکی و الکترونیکی در کنار دوره های آموزشی

خب برای متصل کردن دامنه به هاست خریداری در ابتدا وارد پنل کاربری وب‌سایتی منبع شوید که دامنه خودتان را ثبت کردید، شوید.

از طرفی شما هم‌چنین می‌توانید از نوار سمت راست (المان‌های المنتور یا المان‌های اختصاصی قالب اهورا و…) هر المنتی که دوست دارید با کشیدن و رها کردن به صفحه وب‌سایت بیاورید و سایت خودتان را دیزاین کنید.

وبلاگ

نکته بعدی که در قیمت سایت فروشگاهی تاثیر گذار است و باید در نظر داشت این است که ؛ تعداد نفرات و تخصص هایی که در طراحی و پیاده سازی فروشگاه اینترنتی بکار گرفته میشوند نیز در قیمت نهایی سایت فروشگاهی تاثیرگذار است. احتمالا نمیتوان از یک تیم کوچک انتظار طراحی یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای با پشتیبانی کامل را داشت.

مبلغ پروژه را از طریق سایت کارلنسر و فقط بعد از تحویل نهایی و تایید خروجی پروژه آزاد کنید.

- وبسایت فروشگاهی جهت فروش محصولات فیزیکی و الکترونیکی در کنار دوره های آموزشی

البته این حرف به این معنا نیست که اگر شما میلیون‌ها تومان خرج طراحی سایت کنید، لزوما یک سایت پربازده و قدرتمند خواهید داشت.

در نتیجه قیمت یکسان و مشخصی برای تعرفه سایت وردپرسی وجود ندارد و به فاکتورهای زیادی بستگی دارد که در ادامه به چند مورد از آنها اشاره میکنیم:

ابتدا جهت مشاهده نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی طراحی شده توسط شرکت طراحی سایت کاسپید وارد صفحه نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی شده و آنها را مشاهده نمایید.

با دیدن این ویدیو، طی ۲ ساعت آینده صاحب یک سایت کاملا اختصاصی خواهید بود.

از همین رو ما تصمیم گرفتیم که یک مینی دوره کمتر از ۲ ساعته طراحی کنیم تا تمامی مواردی که در آن دوره طولانی قدیمی گفته می‌شد را به‌صورت خلاصه و مفید بیان کنیم؛ امروز نیز شما می‌توانید از این مینی دوره به صورت کاملا رایگان استفاده کنید و وب‌سایت خودتان را راه اندازی کنید و از فروش اینترنتی لذت ببرید.
در قسمت واحد وزن نیز باید واحد اندازه گیری وزن محصول خودتان را تایین کنید که اگر در ایران قصد فروش محصولتان را دارید، توصیه می‌شود یکی از گزینه‌های کیلوگرم یا گرم را انتخاب کنید. تشخیص این موضوع نیز کاملا به شخص شما و محصولتان بستگی دارد؛ به طور مثال اگر محصولات شما دارای وزن سنگینی می‌باشند،‌ باید گزینه “کیلوگرم” را فعال کنید و اگر محصولات شما مانند موبایل، عطر و ادکلن، زعفران و… در دسته اجناس سبک وزن قرار دارد، باید واحد وزن را روی “گرم” بگذارید.

فونت‌های وب فارسی مانند ایران یکان، ایران سنس، وزیر، شبنم، پرستو، دیما

ارائه نسخه هماهنگ با گوشی آموزش و پشتیبانی پس از تحویل

کسب‌وکارهای سنتی را نمیتوان به عموم افراد معرفی کرد و بر سر زبان ها انداخت لذا در اینصورت نیاز است هزینه های تبلیغاتی بسیار زیادی را برای اینکار در نظر بگیرند.

مدت زمان انجام یک پروژه طراحی سایت، کاملاً بستگی به ویژگی ها و گستردگی آن دارد.

خیر، شما میتوانید برای فروشگاه اینترنتی خود از درگاه های واسط مستقیم استفاده کنید تا نیاز به دریافت اینماد جهت اخذ درگاه پرداخت نداشته باشید.

هم از لحاظ ظاهری و گرافیکی و هم از لحاظ کارایی و سیستم و ورش های فروش . افزونه های زیادی هم وجود دارند که قابلیت های مشابه سایت دیجی کالا را میتوانند به سایت شما اضافه نمایند مثل افزونه های ارسال زمانبندی شده کالا ، کیف پول ، پنل فروشندگان و …

آیا از قالب‌های آمادهبرای طراحی وبسایت ما استفاده می‌شود؟

بنده چندین سال هست که با مجموعه آکادمی شادمان همکاری میکنم و تاکنون این مجموعه سایت های زیادی را برای شرکت های ما طراحی و پیاده سازی کرده اند که از تمام فعالیت های انجام شده در جهت راه اندازی و توسعه وب سایت ها رضایت کامل را از این مجموعه دارم.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت برای گروه نرم افزاری باران محفوظ است.

سپس وارد صفحه‌ای مشابه تصویر زیر خواهید شد که می‌توانید از قسمت “عنوان” یک اسم کلی برای این شیوه پرداخت انتخاب کنید که کاربران متوجه این نحوه پرداخت شوند؛ هم‌چنین در بخش “جزئیات اکانت” شما این اجازه را دارید تا به صورت نا‌محدود شماره کارت یا شماره حساب بانکی به وب‌سایت اضافه کنید.

همراه اصلی شرکت باران، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، فست‌فودها، فروشگاه‌ها و... می‌باشند. نرم‌افزار رستوران و نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی از معروف‌ترین و بهترین محصولات شرکت نرم‌افزاری باران است.

اگر نیاز به سفارش طراحی سایت دارید با ما تماس بگیرید تا مشاورین ما در این زمینه شما را راهنمایی کنند. همچنین اگر در حال حاضر وب‌سایتی دارید که نیاز به بروز‌رسانی و رفع ایرادات دارد، می‌توانید آدرس سایت و شماره تماس خود را برای ما ارسال کنید.

پرداخت با چک: از دیگر شیوه‌های پرداخت مانند پرداخت با چک است که استفاده چندانی ندارد.

Report this wiki page